Ja kvifor ikkje ? ;) Bingo på Eggesbønes foresten :) Du køyrer nok forbi Lønnetunet på di ferd uti øyane.. Har du tid til ein stopp? Ha iallefall ein flott palmesøndag!
Jula varer akkurat så lenge du selv vil :) Likeså påska ;)
Tusen takk for flott oppskriftbok. Den er allerede tatt i bruk. Gubben i huset er imponert, Oppskrifta kom inn i boka etter ein dag. Ny rekord, det bruker ta år. Klem Jofrid
Jaaa, passer alltid på at jula varer til påske,men avslutter påske i god tid før sommeren :)
Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld. Men OK da - dei fikk være med på turen m...
Ja kvifor ikkje ? ;) Bingo på Eggesbønes foresten :) Du køyrer nok forbi Lønnetunet på di ferd uti øyane.. Har du tid til ein stopp?
SvarSlettHa iallefall ein flott palmesøndag!
Jula varer akkurat så lenge du selv vil :) Likeså påska ;)
SvarSlettTusen takk for flott oppskriftbok. Den er allerede tatt i bruk. Gubben i huset er imponert, Oppskrifta kom inn i boka etter ein dag. Ny rekord, det bruker ta år. Klem Jofrid
SvarSlettJaaa, passer alltid på at jula varer til påske,men avslutter påske i god tid før sommeren :)
SvarSlett