søndag 17. april 2011




og jula varer heilt



til påske - eller ;)

4 kommentarer:

  1. Ja kvifor ikkje ? ;) Bingo på Eggesbønes foresten :) Du køyrer nok forbi Lønnetunet på di ferd uti øyane.. Har du tid til ein stopp?

    Ha iallefall ein flott palmesøndag!

    SvarSlett
  2. Jula varer akkurat så lenge du selv vil :) Likeså påska ;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for flott oppskriftbok. Den er allerede tatt i bruk. Gubben i huset er imponert, Oppskrifta kom inn i boka etter ein dag. Ny rekord, det bruker ta år. Klem Jofrid

    SvarSlett
  4. Jaaa, passer alltid på at jula varer til påske,men avslutter påske i god tid før sommeren :)

    SvarSlett

Mange fota på tur

Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld.  Men OK da - dei fikk være med på turen m...