Godt at det var sommar i går..At hausten kom i dag visste vi vel, men er nok ikkje vinter i morgon ? ;-)
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Godt at det var sommar i går..
SvarSlettAt hausten kom i dag visste vi vel, men er nok ikkje vinter i morgon ? ;-)