Nei da, det er bare sommeren som er "bittelitt" sen bare ;)Ha en fin kveld :)Klæm
Sommeren glir glatt over i høst dette året, litt kjedelig, men ventetiden- på sommeren altså- har gått utrolig fort...regna bort mon tro. Hvordan går det med snøen i fjellet hos dere?
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
Nei da, det er bare sommeren som er "bittelitt" sen bare ;)
SvarSlettHa en fin kveld :)
Klæm
Sommeren glir glatt over i høst dette året, litt kjedelig, men ventetiden- på sommeren altså- har gått utrolig fort...regna bort mon tro. Hvordan går det med snøen i fjellet hos dere?
SvarSlett