tirsdag 28. februar 2012


3 kommentarer:

  1. Herleg bilde. og ja, våren er ønska velkomen her og!

    Klem

    SvarSlett
  2. Kor nydeleg !
    Du er så flink med bilde, redigere, skrive tekst på osv.
    Eg må lære meir, men veit ikkje korleis ....

    Takk for fine kommentarar hos meg.
    Når det gjeld skulder, har eg òg teke den operasjonen med meisling på toppen, og den gjekk fint.
    Men ei sene (infraspinatus) i bakkant revna nesten av. Operasjon i juni. Den er sydd og bardunert fast til bein, men er desverre ikkje god.
    Og eg som har så lyst å gjere alt muleg...

    Men, eg trenar og ventar :))

    Ha ein fin dag !

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...