Ja det vil jeg tro! -Margit-
Det var det e visste, så dette bilde i Sunnmørsposten og mente det var her inne e hadde sett det før.....smil;) Ha en flott 17.mai
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Ja det vil jeg tro! -Margit-
SvarSlettDet var det e visste, så dette bilde i Sunnmørsposten og mente det var her inne e hadde sett det før.....smil;) Ha en flott 17.mai
SvarSlett