på vinteren ...
fikk vi i går,
håper det berre var ein snarvisitt...
men må vel innrømme at uansett
kor fine fjella er med denne snøven,
så er IKKJE eg klar for vinter enda allså
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
Fantastisk flott ialleflal!!!!
SvarSlettNei, dette vart litt for nær husa..
SvarSlettmen det er meldt fint ver så den fær..
Nydelege bilder !
Klem frå Anne-Mari
Enig...det er for tidlig!!!!!!
SvarSlett