mandag 1. desember 2014



Avskårmåla
er vel eit bevis på at
kjærringane
har gjort noe fornuftig i dag



2 kommentarer:

Mange fota på tur

Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld.  Men OK da - dei fikk være med på turen m...