Namm,,, det er godt det !Nattaklem
Lefser!?Der godt ut :)
Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld. Men OK da - dei fikk være med på turen m...
Namm,,, det er godt det !
SvarSlettNattaklem
Lefser!?
SvarSlettDer godt ut :)