mandag 13. juli 2015

Kjære Gud

eg har det  godt
Takk for alt regnet vi har fått ...

Men no er det seg slik at vi IKKJE trenger meir regn i juli - tror ikkje vi trenger regn i august heller eg ;)





For alt er vått  og enda meir vått ...
kalver, kuer, grasset, naturen og ja til og med klærne på snora er våte 

og det tar tid å tørke opp alt dette våte - men kommer det ei lita solstråle eller to så skal vi være så fornøyd -- heilt sant ;)

sukk sukk - enda eit blogg innlegg om kor værsjuk eg er - så lei av regn og skodde no, så lei av å gå å vente på den sommeren som ikkje kom -- så eg gleder meg til høsten kommer i år ;)

for da er det liksom greit med regn og ruskevær ;)




2 kommentarer:

  1. Forstår godt frustrasjonen din.
    Men eg TRUR at det blir betre !!!

    Sommarklem :)

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...