tirsdag 6. oktober 2015

kvelds kos

 
noen UteKu bilder,
 litt papir, saks og lim.
Litt stæsj, litt pynt
 
mye glede
og mange nye minner er kommet inn i
albummen min ;)
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Anneledes daga

 Vi har vært på Anneledesdaga - også kalt SOMMERFERIE. Som Gårdbruker er året fylt opp av jobbedaga og lite med feriedaga. År etter år. Slik...