like greit å starte tidlig
og sikkert veldig lurt ;o)
Så får i sjå da -- kor mye egostrikk det blir i år
eg er nemlig ikkje så flink til det - men eg har ei plan
Vi har vært på Anneledesdaga - også kalt SOMMERFERIE. Som Gårdbruker er året fylt opp av jobbedaga og lite med feriedaga. År etter år. Slik...
Fine fargar.
SvarSlettEg har faktisk kjøpt nokre julegåver allereie...
Håpe eg ikkje gløymer det når desember kjem.
Nattaklem