søndag 3. april 2016

stille dager

er det LITE av
 
men det vart liksom litt stille her no på  bloggen,
men eg er jo her - kvar dag ;o)
 
og siden sist har det jo ikkje skjedd så veldig mye.
Strikker trimmer eter og ler ...
 
 
 
og jo da alt anna blir også gjort  - mann bikkje katt og kuer
får sitt stell og innemellom rekker eg å stelle litt pent med meg selv og.
 
vi har feiret lisje gutten som er blitt 18,
kjent litt på savnet etter ei mamma som vart borte alt for tidlig.
 
Vi har hatt huset fullt av latter og glede,
av beste familien og gode venner.
Eg  har til og med lært meg nye strikke teknikker,
fått hilst på noen kjæreste emner <3
jo da - det føles så bra  ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...