søndag 23. oktober 2016

Ein Oktober vi seint glemmer


Tommelen opp sier no bare eg ;)
For makan te oktober dager skal du lete lenge etter

Veldig lenge ;)

Trur ikkje det er kommet ein eneste regndråpe for heile oktober eg,
sol, mange varmegrader og ein blå himmel som rammer inn dagen,
kan ikkje klage da vettu ;)

og sjølv om vinteren kommer snart -- så  gjør dei fine
sein sommar dagene livet litt lettere .


Søndagen vart så bra som eg håpa på :
Men først ein rumpetrim tur på Laupen,
deretter vart det middag med utsikt frå Fjellstua i Ålesund,

og til slutt fikk vi ei
MAGIGSK mega kake ute på Alnes
med UTSIKT ...


Velkommen så til mandagen og eg håper veka blir god,
sjølv om det meldes regn og litt surt
så overlever vi det og
- og til helga blir det scrappetreff -
heldige meg ;)



1 kommentar:

  1. Denne hausten vil nok gå inn i historia som den finaste i manns minne....!
    Det er nesten så ein har gløymt kor det blir når regnet kjem.

    God veke.

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...