fredag 3. mars 2017

Strikke strikk på gammel tråd

Ups --- kor fort Februar var da ;)
i alle fall når det kom til Strikkepinne jobbing ...

For det vart ikkje så mye strikking som eg hadde håpet på dessverre.
Eg trudde jo at 14 dager med sommerferie midt på vinteren skulle være strikketid - men der måtte eg tru opp att ;)


Men litt har det da blitt --- og eg har faktisk RYDDET i nesten alle
poser - kasser - skuffer og kott  ;)
Og eg vart så fornøyd,

no mangler det kun å rydde i alle strikkemønster og strikkepinner
...og det trengs skal vite ...



men litt har I da strikket og litt ny tråd er også kommet i hus .
( ja da eg veit eg har kjøpte stopp ;)

men eg har FAKTISK solg noe tråd og gjett bort noe i gave
TRUDDELUTT  - så da går det vel opp i opp tenker eg - nesten ;)




  • Eg har strikket eit par ankelsokker ca. 40 gram
  • Eg har strikket nesten ferdig ei tråd nisse ca. 40 gram
  • Eg har starta opp å strikke eit LøvliSjal
  • Eg har starta opp og teststrikket ein Ut i skogen genser
  • Eg har strikket litt på sommertoppen min

  • Eg har solgt 2.1 kilo med " gammel Tråd "
  • Eg har gjett bort 200 gram tråd i gave
  • Eg har kjøpt 250 gr. tråd til  Ut i skogen genseeren
  • Eg har kjøpt 250 gr. tråd til Løvli Sjalet
  • Eg har kjøpt 400 gram sokketråd i USA


Så framdeles holder eg meg til planen .
Strikke - kvitte meg med meir tråd enn eg kjøper ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...