Nydelig!En drøm jeg har om en gang å komme dit ;)
Vi har vært på Anneledesdaga - også kalt SOMMERFERIE. Som Gårdbruker er året fylt opp av jobbedaga og lite med feriedaga. År etter år. Slik...
Nydelig!
SvarSlettEn drøm jeg har om en gang å komme dit ;)