fredag 15. september 2017

Det store sokkemysteriet ...



Takk Facebook som minner meg på at det er akkurat 2 år siden eg skulle prøve meg på å strikke noen sokker ...

men det første forsøket på hemestrikka sokka var vel ikkje heilt det store.
Så da vart sokkene pent putta i ein pose og glemt bort ...



Men no vettu --- he eg rydda i litt dårlig samvittighet og der mellom
strikke tråd og strikke pinner dukka dei opp

Mitt første forsøk på heme strikka sokka ;)





No har eg jo knekt den koden på hæl og kile.
og fant fort ut at disse må vel minstemann i flokken min få.
Han med dei største føttene

For disse var vist strikka i STOR størrelse
og NEI DA eg rekka ikkje opp at bråtet og starta på nytt.

SÅ da er det håp for varme føtter og ein go strikkehøst

Go helg da dere fine mennesker ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...