mandag 2. oktober 2017

StrikkeKØ ...


jo da eg  innrømmer det så gjerne.
Eg er veldig flinke til å kjøpe flerfarget tråd,
veldig flink til å starte på den sokken ...

og så blir det liksom ikkje meir,for det er jo 
så mange fine fristelser der ute,så mane fine trådfarger ...





men no har eg laga med ei PLAN.og eg lager meg strikke køer :)

Veldig lurt ikkje sant - og i dag tidlig fant eg fram alle sokker som eg har starta på og IKKJE gjort ferdig,
og dei 4 para med flerfarget tråd fikk stå først i køa denne veken,

Saman med Vedela genser, grete kofta og eit sjal - som skal strikkes på denne veka - truddelutt 







og mens ungene leika seg ute i fineværet på SFO i dag,
fikk ein sokk dei siste omgangene på strikkepinnen,
no mangler det kun ein heklekangt og noe trådfesting
så er eg i mål med enna ei julegave

SÅ fornøyd med meg sjølv vettu ;)



1 kommentar:

  1. Det er så kjekt med fargar. Og på lestar kan ein
    bruke det så mykje ein vil.
    Lukke til med køordninga :)
    Takk for kommentar om haustfargane på fjellet,
    det er vel same fargane hos deg tenkjer deg, ikkje langt unna.

    Fin torsdag frå Anne-Mari

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...