mandag 7. mai 2018

Ting tar tid


Veldig lang til DESVERRE ;(

No blir det ny runde med rive vegger på loftet,
så håper eg at lukta der oppe forsvinner.




De skal også pusse noen bærevegger i kjellaren som lukter røyk,
men så håper eg at huset blir luktfritt og at noen kan begynne å bygge det opp att ...

Heldigvis har vi folk som skal gjøre alt oppbygginga,
vi skal bare bestemme vilken farger vi skal ha på veggene 

og det er jo ikkje bare bare ..
Eg var iallefall ikkje klar over kor mange fine farger som finnes.
Og der trur eg vi må faktisk få litt hjelp av noen som har peilig, det er jo ein jungel av farger, og ein vil jo ikkje gå seg vill ;)

Men vi kommer vel inn att i huset vårt, til sommeren ein gang - kanskje 

1 kommentar:

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...