torsdag 3. mai 2018

Kom Mai ...

du skjønne milde...
og med den åpner årets sesong med sommertrim og stikk ut ;)

Like artig begge deler - og kvart år har eg så store planer om den og den turen og og  i alle fall den toppen vis ikkje så må eg på den Toppen ;)
jaja .... planer er viktig å ha, og no når her er Stikk ut poster på mange fine plasser, er det jo eit håp .

Men det eg  veit i alle fall at det blir mange fine turer hit på LAUPEN ... nesten kvar dag hele året vis eg er hjemme og kropp og vær spiller på lag ;)
og no er her jammen meg STIKK UT her og - TRUDDELUTT 







Så i år trur eg mine mål for sommeren må bli:

# Mellom 5 - 10 nye plasser å besøke på STIKK UT 
# Mellom 125 - 150 stikk ut turer 
# Minst 1000 poeng i fjelltrimmen
# Så var det den overnattinga i fjellet da - lov å planlegge    men vanskelig i gjennomføre kanskje ?

Så får vi se da - når kalenderen kommer til slutten av septemper / oktober når poeng og turer skal telles opp til slutt. Uansett trur EG at EG får mange fine turer i sommer.

Litt Trist og vemodig er jo at no er ikkje Birk sammen med oss lenger på tur
- men vi er så heldige at snart kommer det ein NY liten kompis som vil også være med på tur <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...