søndag 9. september 2018

Tom for

ord er eg jo ikkje - men så Tom for energi...

Hodet er jo så fullt - eg er overasket over kor mange ord eg får plass te inne her ;)
og med ein kropp som krangler, vondt både her 
og søvn er  vel oppskrytt - - så  er det ikkje så lett å få påfyll.


Huset - brannen og hele den pakka der krever at ein står støtt i livet. Og støtt står vi  - EG og MIN KJÆRE .. 

Eg ønsker meg så   ein  normal kvardag snart
  - der vi har do og dusj i nærheten, der eg veit nesten nøyaktig kor ting er  ;)
Der EG har kontroll.

Og senga mi --- å kor du er savnet.






Men NO teller vi dager og ikkje månader lenger - 
NO det er snart det
 - og det er med skrekkblandet fryd vi skal flytte inn att.

Vil vi føle oss trygge -- tør eg å sove - får eg sove - det er mange rare skumle tanker og ikkje minst klarer vi å lage oss ein ny heim - der vi kommer til å trives ;)

Jo da spørsmåla er mange og svara er få enda.  
Men bare vent -  VI kommer vel i mål .

Vi skal BARE svinge målarkostene våre litt til - begynne å montere møbler og inventar . 
Finne fram poser som mor har shoppa litt, 


 


men den viktigste jobben må vi gjøre selv -- å lage ein ny trygg heim - til oss og dei rundt oss ;)


1 kommentar:

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...