onsdag 13. mars 2019

Gul og Orange



vel eg må vel innrømme - orange er ei farge som er lett å smile av, men no er det kommet ei ny favoritt farge til, nemlig GUL ;)



og i mars april og i mai skal eg prøve å få brukt mest mulig av disse fargene - gjerne sammen i alt eg strikker ;)
Men det blir jo LETT når kjærringa har gått på ein tråd smell - i gult og orange
  ( hehe ;)

Eg gleder meg iallefall til å få meir farger inn i ego strikken min,

så får vi se da - kor mykje gul orange dager vi får frammover - smil det smitter 
og snart er våren her oppe på fjellet også.




1 kommentar:

  1. Herlege fargar. Kjenner varmen frå sola når eg ser bildet ditt :)
    KLem

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...