mandag 11. mars 2019

Lagerfest Februar ;)



ups . Februar var veldig kort i år og jammen meg er vi langt uti Mars også.
og på strikkefronten har det ikkje gått så fort - men eg klapper meg selv på skuldra og er så fornøyd at eg iallefall har klart måla for februar ;)

Eg har strikka HEILT ferdig ein egostrikk genser - ein Ane genser fra knitting ina ;)
Denne trur eg kommer til å bli ein favoritt og eg har faktisk lyst til å strikke ein til i ei anna farge  ;)
Eg har også strikka noen sokker - 2 av kvar og trådene er også ferdig festa.  
 Og ikkje minst - eg har solgt ein del restetråd, eit halvferdig hekleteppe, gjett bort litt tråd til ei som hadde bursdag . Eg har ryddet i gamle mønster og strikkebøker - de prøvde eg å selge men ingen respons - så da går de på bruktbuda - Truddelutt ;)





Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.


så var det plan for mars - og den er jo klar - oppi mitt hode  ;)

Ufo strikk skal jo være fokus dette året og neste på lista var Grete kofta fra knitting inna ;)
I den posen skulle det være 2 armer som skulle nesten være ferdig og ein vrangbort,  eg fant ei arm og ein vrangbort ;(

men i mellomtiden har det kommet ut ny strikkebok fra knitting inna og nye mønster - så no heite kofta Ingeborgjakka  ;)

Eg har rekket opp det eg har strikka unntatt vrangborden, og eg er  faktisk godt i gang med den første armen - og eg trur eg blir så fornøyd.
Så da håper eg at det blir meir jamt når eg damper den opprekks tråden.


Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.


så da er det bare å holde seg til mars planen - og  håper den holder,
og  self. så blir det jo noe sokkestrikk innemellom --  litt her og der blir det sokkene til, og eg holder meg til Viking sokketråd - så fornøyd med den sokketråden ;)

og eg må innrømme det - eg har gått på årets tråd smell,
 men den smellen kommer litt senere ....

Nyt dagene - monika smil ;)



2 kommentarer:

  1. Oij, så mykje fint du strikka.
    Eg held på med ein enkel genser tl meg sjølv, men
    har så vondt i venstre skulder at eg veit ikkje kor det skal gå..

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk - eg sliter med skuldra eg og - og det er ikkje alle dager som er strikke dager. derfor er det mest småstrikk - men innemellom blir det jo noen gensere ;)

      Slett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...