mandag 20. mai 2019

17 mai i bilder


17 mai -- eg må vel innrømme det at det ikkje er heilt min favoritt dag,
men eg har da gått mine mil i de toget - spist is og kaker og ropa HURRA sammen med alle de andre.

Men no når ungene vokser til er det heilt OK å gå det togen ein annen plass,
 og som regler har vi jo fjøs den dagen og da går i alle fall mitt tog
 ein runde sammen med ho Dagros og ein runde ut på Laupen ;)
Og da er i alle fall eg fornøyd 




og innemellom er vi så heldig å få oss noe go mat og
 ein pust i bakken, før vi spiser enda meir go mat
 og tar siste runde i melkefabrikken.

Og sommeren er jo kommet for å bli her på sunnmøre og 
naturen rett og slett gløder .

Håper du hadde ein fine dag - med eller uten tog og bunad ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...