onsdag 1. mai 2019

kom MAI du skjønne milde


Hmmmm…..   vi hadde jo SOMMER i april og eg ønsker meg jo sommer i mai og ;)

Men kva får vi på 1 mai -- regn regn og småkaldt.
 Og på YR så melde de snø - mye snø.

Men slik kan jo mai være - sol og varmt eller sludd og regn. 

Og som bonde er vi i alle fall veldig fornøyd med de regnet som har kommet, likeså at vi får ein litt kaldere vær ute -- men eg vil ikkje at denne regn og kulde perioden skal være  meir enn 3 - 4 dager .



Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Bildet kan inneholde: plante, tre, himmel, blomst, utendørs og naturBildet kan inneholde: folk som står, tre, himmel, plante, utendørs og natur



jaja - været kan vi jo heldigvis ikkje gjør noe med.
Og det er jo bare å kle seg etter været tenke no eg da,
 men der trur eg  PEIK  ikkje er heilt enig ;)   og  dagens tur var vel ikkje heilt i Peiks sin ånd,
Eg kosa meg i alle fall i min nye gule genser, og med støvler så sto i stil kan ein jo ikkje klage ;)

Håper din dag har vert litt go også, og du snart er det jo held ;)



Bildet kan inneholde: hund, utendørs og naturBildet kan inneholde: sko, plante, utendørs og naturBildet kan inneholde: tre, plante, himmel, utendørs og natur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...