torsdag 16. mai 2019

LYKKEN ER

 vel ein STOR lastebil  . Og med ein STOR henger bak,
 er de vel enda meir LYKKE  ;)

 Slik lykke har minstemann Sivert de i sin kvardag.
 Der han kjører rundt i sin gul grønne VOLVO , og innemellom henger det noe bak den bilen og ;)





Og litt lykke føler jo mor og når ho fikk sitte på,
 for det er jo ikkje bare bare å håndtere store biler, der vegen ikkje er heilt bein og i
 alle fall når det ikkje er gul stripe midt på.




MEN  det er ikkje bare bare å sitte på heller -  for faktisk er jo lastebilen SKOFRI SONE - hehe.

Ja det hadde vel du ikkje trudd - eg viste jo det - men trudde at mine kvite sko var rene, men sjåføren var ikkje heilt enig i de da. Men heldigvis var mine sokker gullende reine ;) 




Men takk da Sivert"n min - for turen - for sangen -
 og for at eg føler meg TRYGG
 når du er ute å kjører lastebilen " din





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...