onsdag 5. juni 2019

lagerfest 2019

du og du kor dagene flyg - og vips så var mai kommet over i juni.
Og alle de strikkeplanene eg hadde i mai -kom eg dessverre ikkje i mål med.
Men eg er ikkje så langt unna - heldigvis.

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

Med sommertoppen går det sakte men sikkert framover,
 eg ser jo at eg har bomma litt med den tråden, 
og trur den blir litt varm for ein kort topp.

Men slik som sommar dagene har  vert - så går det vel greit, 
og funker den ikkje, er det jo eit tips å strikke lenger armer ;)

  og jammen meg så vart det eit par sokker i mai og :)

Disse var eg så heldige å få teststikke - og tråden vart henta frå USA  tråd lagret mitt.  Denne tråden vart fort ein favoritt - heldigvis har eg litt til i den kassa ;)


Sommerstrikken 2019 ;)

Skal i gang med denne utfordringen sÃ¥ snart eksamen er over ... #vilbarestrikke #studentlivet #lagerfest2019Trur eg IKKJE skal ha så mange planer for sommerstrikken i år. Men eg jo heilt sikkert eit lager av Bomull og tynne ull ;)   Eg har jo ein Vendela genser og noen topper som det hadde vert OK å bli ferdig med. og eit lager med strikka kluter og ankel sokker er alltid kjekt å ha på lur .  Eg veit i alle fall at eg IKKJE blir arbeidsledig på strikkefronten denne sommeren også ;)
  



Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Bildet kan inneholde: en eller flere personer



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...