tirsdag 15. oktober 2019

Få maks ut av livet - Her og no

Og mitt liv er vel heilt OK tenker eg - Eg har ein flokk rundt med som eg digger og og ein kropp som er så der OK .




EG kjenner at eg lever liksom ;)    
MEN eg skulle så ønske at eg og kroppen jobber på lag - og egentlig så gjør vi vel de, men de føles jo ikkje slik...

Eg trur eg spiser rett, får lufte  kropp og hund kvar dag og er no er også tredemølla på plass ;)

Men vekta og blodsukker - STABILT HØGT …. å kor vanskelig skal de liksom være da   VELDIG tenker no eg --- men eg gje ikkje opp ennda - i alle fall ;)

Så eg fortsetter vel å spise knekkebrød og salat og trasker i lysløypa og gleder meg over KVAR DAG de ikkje er snø ;)

Håper din dag har vert go - klem fra HO monika 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...