torsdag 24. oktober 2019

Teller DU ned til jul ?


 Det gjør eg - og neste tirsdag - er det 8 veker att til julekvelden ;)

Har du ei plan kanskje ?   det har iallefall I.  om eg klarer å holde den er veit eg ikkje heilt. 
Men eg prøver og prøver kvart år  ;)






Noen pakker er jo allerede kommet i hus - noen er planlagte og noen er undervegs - så eg har iallefall starta JULA 2019 og i dag var eg på trimmetur - i t skjorte og med julemusikk på øret ;)

kjøpe stopp sa du - nei da, men sikkert lurt å sjekke kva som finnes i hus - eg  har allerede kjøpt den første nissen. Men siden den hadde ROSA lue - så teller det ikkje ;)

Men det som teller er at eg har kjøpt meg NY advents stake og nye lilla lys - gleder meg vilt til den skal brukes.  Men egentlig så er det ein heil års stake og SKAL få stå framme iallefall nesten heile året - trur eg 






1 kommentar:

  1. Så fint at du er i gong.
    Takk for påminning om adventsstake, det må eg også kjøpe i år.

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...