tirsdag 26. november 2019

4 veker att til jul








ikkje er kjøkkenet vaska ned og
skuffer og skap er i alle fall ikkje  klar te jul,
og kor var dei - dei julegarndinen da ...

men eg har jo ein plan - og nye flotte lilla kluter er innkjøpt og jammen meg vart det med ein ny tak mopp og bøtte 
og jepp  - i år VEIT eg kor julegardinene ligger ;)






julelys, nisser, engler , all jule pynten ..
og ikkje minst - er pakkene pakka inn,
er julekorta skrevet og sendt,
og har du tatt julebilder
av alle unger, hunder mm...

eg kan i alle fall skryte på meg at julekorta er ferdige 
sammen med julebrevet.
Hjemmelaget selfølgelig ;) 

Men eg har ein plan og eg har faktisk laga noen julekort og jule lapper og resten tar eg litt etter litt.

og julebrevet - mekker vi sammen I og Buss sjåføren.



Bildet kan inneholde: himmel, sky, tre, hus, fjell, utendørs og natur



Resten kommer - litt etter litt.
Eg stressa meir før enn no kjenner eg, men innemellom blir det liksom litt full fart rydding. Men de bør eg slutte med.

Til Helga - Da reiser  Eg sammen med noen av flokken min på juletur til Gdansk ;)
Det har vi ikkje gjort før, og eg kjenner på den gleda de skal bli, å reise bort noen dager 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...