onsdag 8. januar 2020

strikkeåret 2020


Klapper meg selv på skuldra og er så fornøyd med strikkeåret ;)

Heilt til eg tenker på dato og kor langt vi egentlig er kommet ut i året. Men kvar dag eg holder meg til planen er jo ein bra dag - ikkje sant ;) 

2 osloluer og eit par sokker er faktisk heilt ferdige ;) 



Og  neste store prosjekt er 2 gensere som skulle vert ferdige til jul - bør bli ferdige til Vinterferien 2020 … 
og ja da eg veit at den vinterferien kommer snart .

 Men etter å ha rekket opp att og starta på nytt
 ( ja eg veit det er kjempe lurt å lese mønster ;) 
Er arm nr. 3 nesten ferdige.  
Eg har alltid litt slik angst for å strikke bolen først - for eg har bomma noen ganger med å strikke den litt for stor.

  Eg har i alle fall trua på meg sjølv, for når eg ser kor mange fine trådnøster EG HAR - så  tregner eg jo ikkje noen fleire - eller ? Men eg koser meg med kvart eit trådnøste og maske eg strikker


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...