torsdag 12. november 2020

6 veker til jul


8 veker til JUL..       eller 7 veker ;)

6 veker  i DAG jo
midt i november og eit hav av tid til jul,  trur du ja  ;)





Start med å bestemme deg for kven som skal få julekort/julegaver i år

💓lag liste og heng den på kjøleskapet
og kvar gang du kommer på nye navn, skriv den PÅ.
💓julekortene kan du jo lage selv, eller finne noen flotte 

eller finne noen flotte blinkskudd som passer inn til slekt og venner ..





❤️ Denne veka bør du også begynne å spørre de rundt deg kva dei ønsker seg til jul,og hinte om ønskelister til Nissen

💓 Ellers er det vel litt lurt å tenke på pakker til adventskalendern no 

Eg har IKKJE tenkt så langt - og trur de blir noen fine kalendere i år og - synes det er SÅ koselig å gje noe bort - til å glede noen eg er så glade i ;)
( hint hint mine barn - mor vil også ha ;)

Ellers så har Noveber vist seg fra sin beste side,
vi har hatt dagevis med grønne marker og mor bruker joggesko i lysløypa.
Eg jubler og han som skal kjøre brøytebil fortviler 💓





Takk for at du er innom - monikaklemma


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...