mandag 16. november 2020

eg trenger MEIR TID til strikkepinnene mine 💓

Eg hadde JO SÅ mange fine strikkeplaner for oktober og november, 

 men så var det den tiden da.




For når november kommer med SOL, blå himmel og kjempe mange pluss grader, 

da er  det IKKJE innestrikketid - men UTEJOBBETID 😊


Og Bonden er jo så fornøyd når vi får rydda bort gammel gard og laga ny,

 fått saga ned mange år med ved og rydda opp kvist, rusk og rask ...


Så får bare strikkepinnetiden og husmortiden vike, eg finner  det jo igjen tenker eg.








Men litt har eg da strikket - eit lass med sokker er no ferdig og klar til å pakkes inn til julegaver, 

jupp i år tror eg det blir det store sokkeåret.


Litt farmor strikk er også ferdig, no mangler det bare ein dusk, 

noen tråder som skal festes og noen omganger til på noe rosa . 

Så sier eg meg fornøyd med nyfødt strikk 💗




2020 skulle være EGO strikk året, og noe er jo kommet at pinnen til meg. OG fleire planer er klar.

Sammen med tråd og mønster.

men dei planene trur eg blir med meg til 2021.

For resten av året er det dette som teller ...

i korga ligger det klar for noen luer,  ein hals, litt Embla genser strikk 

og ja da - der ligger noe tråd  til sokker og  - først noen restetråd sokker

 - SÅ blir det julesokker til meg og til meg ;)


Ha ein fine Mandag alle sammen  💛



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...