mandag 1. mars 2021

Oppdatering av strikkeliste 2021




Truddelutt  😀






i begynnelsen av januar laga eg meg ei strikkeliste - og denne skulle eg holde meg til - iallefall heilt fram til vinterferien .

Og no er jo vinterferien over, og eg har faktisk klart å hake av mange pungt på denne her lista. 

  • Fjellgenseren - der har eg allerede strikka 2 armer.  OK
  • Byfine genser, litt usikker på kor mange masker som har kommet på pinnen der, men eg har iallefall starta på ei arm, men kvar er MØNSTRA mon tro. Eg finner den heilt sikkert på nett.
  • Eg har 2 gensere som eg ikkje husker navnet på, ein i lyst til meg og ein i brunt til min mann, som skulle være ferdig til jula 2019. Eg er iallefall nesten ferdige med alle armene, og det er jo bra. OK
  • Innemellom skal eg strikke påfyll av sokker, kun på RESTETRÅD. Det kommer ei jul i år og, og eg liker å gje vekk sokker i julegave, og sokker kan ein jo strikke - OVERALT OK
  • Så har eg noen sokker til lille Prinsessa vår da, små fota trenger også varme sokker, eg har strikka ein, rekka litt opp for den var litt liten. og små sokker er jo fort gjort å strikke - innemellom  OK
  • Og så har eg jo noen hekle ruter som skal bli til bobil teppe, men det er ikkje noe å stresse med.  Ferdig med 2 stk ;)

Eg  har faktisk strikka 2 kilo tråd av eget lager siden nyttår, og det er jo egentlig veldig bra synes no eg  iallefall

Og eg vil lage meg ei ny strikkeliste fram til PÅSKE 💛
  • Byfine genseren fortjener ei ny framtid, den er for fine til å ligge alt for stor og bortgjemt i ein pose
  • Sokker - eg finner jo stadig nye mønstre som kommer på den MÅ HA strikke lista mi. og tråd har eg jo masse av.
  • Eg har ein gul/kvite topp i ein pose, husker ikkje kvar posen er eller korleis den ser ut, men no skal den fram i lyset og skinne litt.
Så var det bare å kvesse strikkepinnene og strikke jamt og trutt - for plutselig er det jo påske også .


Håper din mandag blir ein bra dag 😀



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...