mandag 7. juni 2021

Årets FØRSTE

HEIA tur er i boks 😀

Så no kan vi klappe oss selv på skuldra - BRA TUR.
Og håper at det faktisk kan bli fleire turer...

For noen år tilbake vart eg utfordra om å gå 20 turer på Heia iløpe av sommertrimmen, 
den gangen takka eg faktisk JA og gjennomførte.

Så no UTFORDRER eg meg selv,Kom igjen Monika - DU klarer minst 20 turer,
Og ja da - Ho Monika er med ho.Gevinsten er jo tipp topp, iallefall for kroppen.


  Siden vi skal i bryllup til sommeren og det er ein kjole ein skal komme inn i 

- så må det jo vel være vinn vinn tenker no eg.
Og klarer eg ikkje 20 turer, så er det sikkert greit det og, men det er jo alltid kjekt å ha noe å strekke seg etter tenker no eg da 😃

Og etterkvart så blir det sikkert lettere å gå dei 500 høgdemetra opp,
eller nei - det blir aldri lett å gå opp Heia, men kanskje lettere .

Truddelutt -- har du ei sommerutfordring kanskje 



Litt info om Heia turen - den starter på 431 moh. og trimboka ligger på 907 moh.
( iallefall etter min gps klokke ;)
Det er opp og enda meir opp ,ikkje bratt bratt, men bratt nok til å kjenne det i fotane.

Eg og Asbjørn brukte i underkant av ein time opp, nøyaktig 54.46 minutter,
 det var lenget tenker sikkert mange, men etter mitt hode er dette BRA.

Og selv om dei sprekeste springer opp på under halve tiden vår, så er iallefall fornøyd. 
Og går vi nok turer - så kanskje klarer vi turen på litt mindre tid  ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...