torsdag 22. juli 2021

#bobilstrikk


Det er enda noen dager til eg kan kalle meg Bobilbonde - men det nermer seg jo 😀
Og i år har eg tenkt å begynne tidlig med å finne ut kva som skal være med av tråd, mønster og strikkepinner  inn i bobilen, eg har jo laga meg ei PLAN ..

Og det er jo veldig lurt ikkje sant 

Og eg trur ( veit ) at det skal kun være med enkle ting å strikke på, det blir mange nøster med tråd og enkel strikk - PLANKEKJØRING 
 Og oppi mitt hode skal eg strikke mange kilomerter  med tråd og ferdigstille maaange strikkeproskjekt.

( skal tru om vi bare skal kjøre bobil i heile ferien ;)





 Men uansett har eg ei plan og eg skal strikke på følgene proskjekt

¤ Bystrikk sin ByTopp
¤ Bystrikk sin Retrofin Barnegenser 
¤ Bystrikk sim Retrofin voksengenser 
¤ og ein topp til

Alle disse prosjekta har eg starta på eller skal starte på - før vi reiser på tur. og eg skal lage til 4 poser og alt eg trenger SKAL ligge i de posene ...

SÅ får eg se da - om eg klarer å holde meg til planen, kor mange nøster eg klarer å strikke og kommer eg i mål med min plan 😜
Vi skal jo BARE vere borte i 2 veker og ikkje i 2 mnd 

Håper dine sommerdager er bra - her humper det litt etter eit ufrivillig fall og no kan eg vel kalle meg for blåveispiken.
Ser ikkje så fine ut men det går vel bra denne gangen og 💓

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...