søndag 4. juli 2021

Kan jo få


ANGST av mindre...

For hjertet mitt stoppa liksom litt opp forleden dag,
 da eg kom inn og såg at robotstøvsugeren hadde vert på tur.
Og tatt med seg mitt aller siste evighetsprosjekt på turen sin.

ja da - eg veit det ikkje skal ligge å slenge
og NEI DA det gjor det heller ikkje.

Den hadde faktisk klart å velte strikkekorga mi.
og resulatet var at strikkinga hadde også fått seg ein luftetur...




Men heldigvis så var skaden ikkje så stor,
 den hadde stoppa etter ei lita stund 
og alle masker og tråd var ok.
måtte BARE klippe av og starte på nytt 👍

Og heldigvis så overlevde strikket denne gangen og 😀



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...