onsdag 9. mars 2022

Vintervakkert

 

Heia Bloggen og Heia fine DU -- her er det lite med oppdateringer, både på vekesplan, strikkeplan og ellers ...

Og grunnen er vel så enkelt som at det er Sol og Blå himmel ute og at eg er litt sliten i hode og kropp.

Men eg jobber med saken, både med hode, kroppen og med strikkepinnene 😉




Prøver å være ute kvar dag, minst ein times tur. Tannverken er no så og si borte -- HURRA 😍

Og det trur eg alle rundt meg er veldig glade for ...








Strikkepinnene klirrer litt no og da - og siden eg  har blitt bitt at omgangssjuken er det litt for mange proskjekter på ein gang desverre. 

Og når eg går på ein ny garnsmell så det suser - DA vettu - da sliter eg .

Men eg skal vel klare å komme i mål med ALLE 3 genseren eg har starta på - helst til påsken i år.

SÅ har vi jo fjøs i morgen - og da fyller dagene seg selv sammen med ho Dagros  😊

Smil - det er allerede midt i veka og snart helg igjen 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...