tirsdag 1. mars 2022

Strikkeplaner Mars ...


Eg kom meg ikkje heilt i mål med februar planene mine,
men 3 av 4 er jo ikkje så verst tenker no eg , så får eg se om den siste strikkeufoen  får være med på mars lista mi 😏

For no er det Gult som teller og helst i sokker. Som eg tenkte eg skulle putte i noen påskeegg .Tror det kan være litt koseleleg 💛






💛 5 / 6 par gule sokker / tøffler 

💛 Kvit retro fin genser 
💛 Svart enkel genser på pinne nr.4

💛Den gule toppen er kommet så langt at eg skal sette inn korte armer, dei må strikkes før eg kommer meg videre.
Men eg likte jo ikkje den gule tråden, men det går vel bra håper eg .
💛 Så falt eg for ein gul tunika - størrelse ca.2 år og det er jo også overkommeleg tenke no eg 



og da tenker eg at eg har nok å henge fingrene i denne månaden også - håper på mange fine strikke stunder og at eg klare å ikkje kjøpe meir tråd denne månaden 😜








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...