onsdag 14. desember 2022

Desemberdagene

    Heia  Bloggen - Heia Du 

er du i rute te jul eller -- ikkje eg iallefall.






 Men så var det dette med NULLSTRESS til jul da  😄

DET har iallefall eg vert flink til. For når kroppen ikkje er heilt bra, er det faktisk godt å bare tusle rundt litt.

 Pakke inn noen julegaver, sende noen julekort

 og ikkje minst strikke noen runder på eit julestrikke prosjekt som burde strent tatt vært ferdig i går 😝



I ettermiddag / kveld har eg hatt mange fine timer sammen med HO svigermor, så no er iallefall aniskringlene på plass.

Som vanleg var det meg som laga deigen og svigermor som laga kringlene -- Det burde apsolutt vert motsatt...

og når vi først var igang og leike hobbybakere vart det noen rundstykker og julebrød også. 

Uten sukat ( for det lika vi IKKJE, men med masse rosiner - meg lika ;)

Jaja vi skal vel ikkje svelte denne jula heller 


Og så har eg faktis vert ute på tur nedi sentrum her i bygda, 

ikkje ofte eg er der på tur ...

Og med alle dei fine julepynta hus og fine figurer mange plasser var det så koseleg jo, og når snøen daler ned -- er julestemninga på plass

Advent er snart over, men HUSK å bruke dei siste dagene godt,

Pust med magen og ikkje stress. 

Jul blir det uansett vettu 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...