mandag 5. desember 2022

2 søndag i advent

 

på ein mandag. Ja slik vart det denne gangen.




Siden vi hadde innvilga oss ein førjulstur til Gdansk.

Måtte vi jo lage ein liten vri på adventsturen vår 😊

Det vart kortreist og ute kveldsmat mellom snøbyene når vi samla oss rundt bålpanna nede ved sjøkanen.



 Fyr på bålet, grilling av pølser og med litt kakao og krem i koppen vart det ei fine stund sammen

 

OG vipps så var hjertet og minnebrikka full av gode minner 💜



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...