søndag 29. oktober 2023

Søndag og tid for egenpleie


Sliten i hode og kropp etter ei travel med DU så kjekke veke.
Fjøs, sfo og farmor på jobb kreve sitt.


Men no kjente eg at kroppen trengte litt egen pleie

 - som sovn, ei go økt med joggeskoa og julemusikk på øret, 
meir kvile og strikkepinne kos, jacuzzi  og litt tv titting 😉


Og for ein fin fin dag vi fikk i dag
 - Oktober er Rause med sol og blå himmeldager
 og eg koser meg ute på tur i joggesko 
og i dag fikk eg godt selskap og drahjelp og - meg lika.

Og resten av dagen - ja det har vert god mat, ei god kvil og ei god økt med pc og strikkepinna .. 😊




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heia Bloggen

Heia du og ikkje minst HEIA MEG 😋 Det  begynner  å bli noen veker siden eg vart sjuke, og forma kunne jo vært bedre . men men ...   No har ...