søndag 28. april 2024

Heia Bloggen

Heia du og ikkje minst HEIA MEG 😋

Det  begynner  å bli noen veker siden eg vart sjuke, og forma kunne jo vært bedre . men men ... 

No har kropp og hode fått kvilt seg litt, og eg har så smått begynt å bevege meg. Tungt Ja, men å kjenne på at dette er noe eg har GLEDE av, 

det føles jo så bra  😊

OG no er jo nesten all snø borte - og lysløypa og Hauane er ein fin fin plass å finne formen på.


For eg trenger jo Formen til sommeren når, eg PLUTSELEG skjønner at eg har bevega meg UT PÅ DYPT VATN.   

FOR eg har jo meldt meg på eit fjell løp oppi Lofoten til sommeren 😜

Eg som aldri jogger liksom, 

  eg har veksla mellom skrekkblanda fryd og  til å prate meg selv ned. 

For dette går jo ikkje - eller 

Jo da - det går  😉

D  tar jo kanskje bare litt lengre tid - MEN  tid har eg jo.

 Og noen må jo være den siste i mål og 😉

Så får eg sjå da -- eg trenger iallefall at MANGE heier på meg 

1 kommentar:

  1. Jeg heier masse på deg , tenk for en flott følelse etterpå :D
    Stor klem til deg :D

    SvarSlett

det er

Tunge dager no  synes eg -- og alt føles tungt. Og midt oppi dette med å håndtere sorg, og komme i form att etter sjukdom.  Må eg og vi  ogs...