Havet ...
eg MÅ vel innrømme at eg er HELDIG
som har fjella mine heime,
og havet mitt her uti Bud...
i helga som var - fikk vi lita overdose med
havet.
som viste seg fra sin BESTE side
rett og slett MAGISK
eg kunne vel sittet ute på svaberga i timesvis,
men årstiden tilsier berre ein liten time.
og den timen brukte eg godt,
der eg var nesten heilt aleine,
sammen med Birk, kamera og måsin.
Takk for dagen - den var god ...
