Viser innlegg med etiketten mål 2011. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten mål 2011. Vis alle innlegg

tirsdag 1. februar 2011


Da var eg i gang med teppe nr. 3
tegne, klippe, lime ....
jepp eg lika egentlig å pusle sammen biter,
... så får vi se etterkvart korleis teppet blir ...



Birk er iallefall Glad for at døra på syrommet står åpen
--- IGJEN ---
der han koser seg i korga si - på syrommet





lørdag 29. januar 2011



smått om senn...
og med sting etter sting
så er iallefall teppet montert
og NESTEN ferdig sydd..

jo da eg kan vis eg VIL ;)



og med go hjelp fra Quiltegården

så har eg snusa så vidt på
teppe nr. 3 også
ringte i går og  i dag  kom stoffet i posten..
så eg blir - er ikkje arbeidslaus på syrommet

og på denne blåsbort dagen
har eg kosa meg inne ...





onsdag 19. januar 2011

    

Her er ein liten titt på mitt første Leanne"s House teppe --- og gjett om eg kosa meg med kvart eit sting ;)

men så vart det liksom STOPP - da planen var å handquilte, men den planen har eg mista og siden har det desverre berre blitt stua vekk i ei skuff.....

MEN no er det kommet fram igjen og eg har ei PLAN ;)
-- i morgen går det i posten til Merete, som skal maskinquilte det for meg ;)
og eg gleda meg til det kommer hjem igjen

ellers så har eg også titta litt på noen andre tepper som eg nesten er i mål med, noen er nesten ferdige, noen berre ligger der og noen har fått noen sting her og der......
noen som kjenner seg igjen eller,  eg MÅ vel innrømme at eg ikkje har vært SÅ flink som eg skulle.....
MEN eg har jo ei PLAN -- eller var det eit MÅL i 2010

og 6 tepper på 12 mnd. skulle vel gå -- ELLER ?
  1. Leannes House teppe - FERDIG SYDD ;)
  2. Eventyr teppe - AnnAKa - her er eg GODT i gang ;)
  3. Butterfly Garden - denne  skal bli sommersydd tenkte eg
  4. Twas the night before christmas - her er merklig nok mønstre borte ;(
  5. Scandinavian christmas - tullete tekst som kunne vert norsk - skandinavisk jul
  6. Sunshine Frolics - enda ein fristelse eg falt for - mest sydd på sykehus denne da
  7. Angels among us - disse flakser rundt omkring og får seg ei overhaling NO ;)
hmmmm...... dette vart da 7 tepper , jaja eg er glad for kvart ett sting eg klarer og så får vi se kor mange tepper det blir tilslutt.

På mine tepper  er teksten på norsk, synes det passer litt meir, men det er ikkje alltid like lett å finne dei gode orda som passer -- men eg jobber med den saken også ;)

tjo hoo ---- dette vart vel litt i overkant, men pytt pytt....
eg er jo i gang - og det TELLER ;)

sommerjobben

  Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...