Viser innlegg med etiketten omfanv Gleden. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten omfanv Gleden. Vis alle innlegg

onsdag 5. januar 2011

Omfavn Gleden .....


og  GLEDEN va stor da vi endelig fikk denne
 kalven,  ut og fram .....

etter litt nattevåk, dyrlege og litt til dyrlege,
litt rå makt og ein posjon med kjærlighet,

så var enda ein okse kalv på plass i fjøsen vår.

sommerjobben

  Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...