onsdag 18. mai 2011

Av og til føler EG  meg litt heldig,
som kan ta med kamera, Birk og rusle
meg ein tur opp i skogen..
midt på dagen - midt i arbeidstida ;)



og der er det så lett å la tankene komme
--- om - vis og men er ord som ofte kommer tilbake ---



ikkje alltid like lett å finne svara - men av og til trenger iallefall EG berre tiden
aleine - berre litt ...



og tiden fant eg i dag - da eg var oppi skogen
- sammen med Birk, fuglekvitter
og ein natur som gløder -



For i disse dager er det på tide av vi
får oss ute kuer igjen -
-- gleda meg til det --


5 kommentarer:

  1. Nydlege bilder og ja - kvalitetstid åleine i skauen er fint - då får tankane ro til å rusle dit dei vil:-))

    jannetove

    SvarSlett
  2. Kusleppet er en herlig tid :)
    Noen kyr springer som noen idioter, gjennom gjerder og langt i vei, mens andre står stille og nyter frilufta :))
    Tid for seg selv er gull verdt. Koser meg ved sjøen jeg ;)

    SvarSlett
  3. Så herlig, bondetilverelsen høres jo rent idylisk ut :)

    SvarSlett
  4. Hei!:)

    Jeg har vært litt fraværende i bloggeverden en stund nå, og sitter og koser meg og oppdaterer meg litt på bloggene som jeg liker så godt å følge!:)

    Ja, er vi ikke heldig som har vakker natur rundt oss, og en hund som vi kan ta med oss på tur!
    Jeg har også mulighet til å dra ut sånn "midt i arb.tiden" fordi jeg jobber sånn at jeg har fri mange formiddager.(Jeg jobber på natten som nattevakt på et sykehjem:)
    Elsker å dra på tur å lufte hodet litt, uten å møte så mange andre, bare meg og hundene!

    Det er min medisin i hverdagen! Synes jeg er fantastisk heldig!:))

    Fine bilder du har tatt også!:)

    Ha en finfin søndag!

    Klæm Pia:)

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...