For dagene som kommer .....
så går vi så spennende tider i møte,
og akurat for eit år siden fikk vi JA
-- ja til å bygge ein ein-heilt ny " melkefabrikk " --
titt gjerne innom her
eller her
Vi har vært på Anneledesdaga - også kalt SOMMERFERIE. Som Gårdbruker er året fylt opp av jobbedaga og lite med feriedaga. År etter år. Slik...
Hallo! Hva i all verden er det på bildet her? Det kan da umulig være prototype av den nye melkefabrikken? En god helg ønskes litt på forskudd fra Siri:-)
SvarSlett