tirsdag 10. januar 2012


 Berre ein tråd om dagen ...
da er det vel eit håp om framgang ;)

for eg trenger litt framgang i mine
" dårlige samvittighets tepper"

men no er det nytt år, nye tråder,
og fargen skal være grå, rød eller turkis
og da veit DU - er det HÅP,

men eg har ikkje bestemt meg om eg liker den nye blypennen, eller om det er best å holde seg til den gamle gode tusjen..
og den heilt nye lyskassa mi da, borte vekk,
hmm.. noen som har rydda eller er det
nissen mon tro ...










2 kommentarer:

  1. Hei Monica !!!
    Lenge sidan eg har vore på blogg no , mange koselige innlegg du har hatt i det siste. Ser vi har nesten like koppe stativ ;) Berre sååå fint ;) Du skulle sett meg når ej kom heim med det , stod opp igjen natta og prøvde det på benken for å sjå kor det blei ;) Pakka det fint inn og merka det Til Camilla Fra Besta ;)

    Håper vi sjåast snart , ej blir heime to uker til .
    Klem

    SvarSlett
  2. Lykke til med et spennende prosjekt! Gleder meg til å se hvordan det ender :)
    Klæm

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...