Så søt!!
Herlig! Modig jente heheKLem
Så koselig:) Minner meg om da våre barn var små og var med i fjøset. Har noen liknende bilder fra den tida:) Og i dag tenker jeg at de var heldige som fikk vokse opp på gård med nærhet til jord og dyr.God klem:)
Hærlige kubilder :) Ingenting er som ei kosete og nysgjerrig ku ;)Klæm
Oy, så stilig :0) Morro bilde :=) Ha en fin dag ;=)
Heerlig bilde, takk for titten.
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Så søt!!
SvarSlettHerlig! Modig jente hehe
SvarSlettKLem
Så koselig:) Minner meg om da våre barn var små og var med i fjøset. Har noen liknende bilder fra den tida:)
SvarSlettOg i dag tenker jeg at de var heldige som fikk vokse opp på gård med nærhet til jord og dyr.
God klem:)
Hærlige kubilder :) Ingenting er som ei kosete og nysgjerrig ku ;)
SvarSlettKlæm
Oy, så stilig :0) Morro bilde :=) Ha en fin dag ;=)
SvarSlettHeerlig bilde, takk for titten.
SvarSlett