søndag 5. februar 2012

PÅFYLL..





Denne skjønne tråden dukka pluselig opp under leit etter eit eller anna ..
så mjuk, så go å hekle av 
eit sjal - til meg fra meg ;)



 
med trekantene mine går det i rett veg det også 
-- berre så synd eg IKKJE finner lystavla mi..
hadde vert grei å ha når eg skal tegne mønster over på stoffene ..
men det går greit lell ..


1 kommentar:

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...