onsdag 14. mars 2012

mål og meining ..


viktig å sette seg mål,
 ikkje sant ?

så spørs det om mine mål
 er litt for høgt oppe,
litt for bratt eller
rett og slett for stort.

men eg jobber med saken, og saken er den at meg og snippeToril har eit STORT ønske om å komme på denne toppen da .....

eg har gått på trass og svette før på høge topper eg,
så no peser eg på og
 håper på litt bedre form

litt mindre å dra på
og at noen kan kurere
min
HØGDESKREKK ....

1 kommentar:

  1. For en spennende topp:)) Utrolig hva vi mennesker klarer når vi bestemmer oss for noe:)) Klar du klarer det...godt å ha en mål:)))

    Turklem fra meg:))

    SvarSlett

Mange fota på tur

Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld.  Men OK da - dei fikk være med på turen m...